For His Consideration
Fashionista Britanny shops with her beloved uncle who insists her dress has "lots of sparkle!" Nicole is an excited daddy's girl, whose dad is just as delighted and desperate to please. Andrea wants a fancy lace gown for her manor wedding in Michigan.