The Man Who Sailed Around His Soul
As Nathan, Julian and Clay coach Jamie's first Little League game, the situation regarding the accident comes to a head. Meanwhile, Chase asks Alex to take a drug test for him, and Quinn gets an offer to shoot in Puerto Rico.