Break an Egg
Stephanie Boswell and Ludo Lefebvre challenge the bakers with a dish that demands perfection: the soufflé. Then, Nesreen Mroueh instructs the competitors on pâte à choux dough before they whip it up into a dessert that spotlights the egg in three ways.