Frozen: Snow Rest for the Weary
An overnight snowstorm tests the survivalists' will. Pushing through foot injuries, Jake scavenges a challenge-changing food win. With Jeremy struggling, Trish needs to step up. Heart conditions put Sarah and Joe's challenges at risk.