The Badlands Bite Back
Adam, Heather and Sam score a massive protein win, but the trek through Colombia's badlands puts the team at risk. Chris battles a mystery illness. As tension rises, Nathan reveals a secret to his partners. The Proving Grounds send a survivalist home.