Great Gatsby 2001: A Space Odyssey
With the Lazarus Shroud secured, Simone and Celeste set sail on a terrifying and perilous journey in pursuit of the Holy Grail, as Wiley, his Expiration Date imminent, receives an unexpected offer from Mrs. Davis that could rewrite his future.