Joe Pera Talks You Back to Sleep
A teacher in Michigan's Upper Peninsula explores subject matters such as pancakes, blueberries, eggs, toast, sausage, bacon, English muffins, coffee, orange juice, maple syrup, waffles, cornbread and strawberries.