Got to Run to Mexico With My Kids
In 2009, Valerie Castellano robs a bank in rural Indiana and flees with her children and her girlfriend to Mexico. Back in Indiana, police focus their attention on Valerie's mother, hoping she'll be the key to her daughter's capture.