Hunting Atlantis
Expert Stel Pavlou and geologist Jess Phoenix investigate a new trail of evidence, unearthing sunken cities, ancient artifacts and geological catastrophes, in a quest to solve the greatest archeological mystery of all time -- the rediscovery of Atlantis.