Shark School With Michael Phelps
Michael Phelps travels to the Bimini Shark Lab to visit Shark Week veteran Doc Gruber and Dr. Tristan Gutteridge to learn everything shark. They dispel the myths and common misconceptions and also teach Michael how to safely dive with sharks.