B.I.T.C.H.
After violating the Bat Family's cardinal rule, Harley is forced to train under Alfred. Ivy finds an unexpected mentor at a prestigious business brunch who helps her navigate city politics. Meanwhile, Nora ropes Bane into several office tasks.