Hot Off the Pantera
Looking to make a smash debut at an all-new Barrett-Jackson auction in eight weeks, Richard buys into Aaron’s plan to build a first-ever ’72 Pantera fitted with a custom turbo-charged Ford EcoBoost V6 engine.