Blink of An Eye
In Colorado, a routine traffic stop turns deadly for a new Deputy. Officers in Georgia battle the flaming wreckage of a crashed car, with a woman's life on the line. And in Louisiana, a high-speed car chase leads to a deadly gun battle.