Pumpkin Panic
On Halloween Night, Poison Ivy brings all the pumpkins to life, creating an army of Snack-O-Lanterns that eat all the candy. It's up to Redbird and Bam to end her pumpkin panic to save Gotham's Halloween fun, as well as their own.