Bless This Mess
Julia pushes Brandon to confront his parents. After meeting Jovi's mom, Yara feels even more uncomfortable. Andrew hopes to get his French fiance to the US. Hazel is surprised by Tarik's living conditions. Natalie is unsure about Mike's home in the woods.