We Are Gathered Here Today
Nikki prepares for a trip to decide the fate of her relationship with Justin. Rob dances his way into Sophie's heart. Ashley's witchcraft and her pets seem to put a hex on Manuel. Jasmine reunites with Gino but realizes Michigan is her own personal hell.