If You Can't Jump, You Plunge
Nicole has a rocky reunion with Mahmoud. Gabe embarks on his new Colombian life. Kris and Jeymi finally meet face-to-face. Rishi keeps a secret from Jen. Daniele frets over finances. Debbie prepares to move to Morocco for a much younger man.