Love Makes You Crazy
Ellie is selling it all to start a new life with Victor in Providencia. Corey is hiding a big secret from Evelin. Sumit takes Jenny to an astrologer for guidance. Ari invites an unwelcome guest. Steven is scared to tell Alina the truth about his past.