Aitor Zabaleta, Caído en el Frente
This story tells the murder of Aitor Zabaleta, a football fan who loses his life at the hands of fan violence shortly before a UEFA CUP match. His sin? Wearing the rival colors. His punishment? A stabbing that ends with his life.