Under the Knife
After Tammy has her final weigh-in at Dr. Procter's office and finds out that she hasn't met her goal, she lashes out at Amy and shuts down when they head back to their hotel. Then, Amy prepares for surgery and Tammy turns to online love interest, Jerry.