Venom
Investigative journalist Eddie Brock attempts a comeback following a scandal, but accidentally becomes the host of an alien symbiote.
Investigative journalist Eddie Brock (Tom Hardy) attempts a comeback following a scandal, but accidentally becomes the host of an alien symbiote that gives him a violent alter-ego, Venom, and incredible new superpowers.