Spider-Man: No Way Home
When Peter Parker's secret identity is revealed, he turns to Doctor Strange to make the world forget that he is Spider-Man.
When Peter Parker's secret identity is revealed, he turns to Doctor Strange to make the world forget that he is Spider-Man. But the spell goes horribly wrong and shatters the multiverse, bringing in monstrous villains that could destroy the world.