Elephant
This film follows several American high school students and their daily routines. Two of them plan to do something that the student body won't forget.
Elephant takes us inside an American high school on what appears to be an ordinary day. The film follows several students and shows their daily routines. However two of the students plan to do something that the student body won't forget.