Animalele nu sunt bine-venite
Rick şi Ginger îi duc pe Tom şi Spike la un hotel unde nu e voie cu animale şi-i pun să promită că nu vor ieşi din cameră. Dar vor fi cuminţi sau vor distruge hotelul şi vor fi goniţi din Paradis?