La un eveniment de recrutare la colegiu apar foștii colegi ai lui Spencer de la Crenshaw, iar el își pierde concentrarea. Olivia îl ajută pe Asher, iar Jordan se luptă cu ocaziile care vin de la faptul că este fiul lui Billy Baker.