Între nebunie şi demenţă
Într-un canion izolat din Alaska, doi veterani ai seriei, Fred Hurt şi fiul său Dustin, caută comori, vânând zăcăminte încă ascunse în Alaska. Vor găsi primele fire de aur din apă?