Muttley pentru totdeauna - Partea întâi
Viața dublă de agent secret a lui Muttley iese la iveală atunci când dușmanul său, Doctorul Doomsdoctor, pune în aplicare un plan malefic prin care ar face ca Luna să se prăbușească pe Pământ.