Rechinii din abis: Lumi noi și stranii
Biologul Forrest Galante explorează păduri de alge din ocean, nemaivăzute până acum de om, să studieze rechinii neobișnuiți din zona Africii de Sud.
Biologul Forrest Galante explorează păduri de alge uimitoare, din abisuri ale oceanului nemaivăzute până acum de om, ca să studieze rechinii neobișnuiți din zona Africii de Sud.