Rechinul din adâncuri
Biologul marin Greg Skomal și echipa de pe vehiculul REMUS SharkCam se întorc în Guadalupe ca să-l găsească pe cel mai mare dintre marii rechini albi ai lumii, poreclit Deep Blue.