Send in the Clown Shoe
The 1999 BMW Z3 M Coupe is one of the best-driving cars on the road, and Mike's found an excellent example to bring back to the workshop. Ant will have to strengthen the subframe, delete the fan and repair the seats, while Mike takes care of the wheels.