Know Thy Enemy
Elena and Alaric lash out at John when Isobel's unexpected arrival leaves Jenna devastated. Stefan and Damon realize they have a new secret weapon. Bonnie works with Damon and Jeremy to find the spell they'll need to harness her ancestors' power.