Little Prince Puppycorn
Puppycorn realizes he's a prince so he wants to be in charge of the kingdom for once! Unikitty makes Puppycorn ruler but soon realizes absolute power in the hands of the pup is too much for him to handle and his ideas aren't exactly great.