The Kids Are Alright
Kayleigh, her friends and Mandy, all doubt that Graham will step up to the plate in the future. Lilly and Lawrence finally say their "I Dos." Stressed about her custody situation, and distanced from Dalanie, Jenna finds out that she's pregnant.