Boys on Fire
What if simply getting too hot could be fatal to your child? Twins Andrew and Brandon, 7, have Ectodermal Dysplasia. Isolated by their condition, they meet 11-year-old Josh, who also has ED. Can their encounter bring them the friendship they all crave?