Nothing But the Blood
A shocking murder outside Merlotte's leaves Bon Temps and Sookie Stackhouse reeling. Meanwhile, Sookie's bond with Bill is tested. Sam recalls a memory from his teenage years, and Jason gets a sudden windfall. Two enemies share a dungeon.