Nick Carter Wants His Tank That Way
Nick Carter of the Backstreet Boys and Dancing with the Stars wants an aquarium for his Los Angeles home. He and his wife challenge Wayde King and Brett Raymer to build a saltwater aquarium with a Mississippi steamboat theme.