OH-HI-NO
When the 405 gets a last minute call-out from Ohio, it’s a rush to get ready. Farmtruck and AZN fish out a Hot Rod and Kamikaze gets ready to bring the El Camino back. When Ohio arrives, the 405 tries to prove they're the fastest.