Million-Dollar Payday
Peggy and Kenny have a heart-to-heart about their referral conflict, while Mia and Bianca deal with a demanding client for a record-breaking rental. Then, JB hosts an event that leads to a new career high, thanks to a little help from a flirty old friend.