Seeking Can Be a Shock
Trying to move past their breakup with Roberta, the Merrifields dive back into dating. Nailah and Naeem reveal a big secret to Naeem's mother. The Davises navigate insecurities with their newest wife. The Sherwoods try an unusual approach to seeking.