Revenge of the Swamp Monster!
Scooby-Doo and the gang meet up with basketball legend Chris Paul at a golf-tournament fundraiser held in Florida. Shaggy's come to caddy for Mr. Paul and help him with this game so the Assist King can save a local school from going under.