Randy's Favorite Celebrity Moments
Join Randy Fenoli as he looks back on some of his favorite celebrity moments. From celebrity brides to big star surprises, revisit moments with Joan Rivers, Kelly Ripa, Kathy Griffin, Jillian Michaels and more!