Antiques in the Wirral
Drew Pritchard is in the Wirral visiting a stately home that doubles as an antiques shop. He takes a gamble on an architectural salvage site in Epsom, and in Liverpool, Drew and Tee get a religious education and hope to be blessed with good deals.