Disaster Deluxe
Amid the cornfields of Michigan, Derek discovers a '37 Chevy Deluxe he wants to drive to GM headquarters in Detroit. But it's been off the road for over 20 years and is going to put up a fight to make the 150-mile journey across the state to get there.