Horsepower Up
With the rapids raging, Buck trains a new jetboat captain -- his eight-year old son Dax. Ranch Caretaker Aubrey tends to her pregnant mare during a risky delivery. In the skies above, a bush pilot maildrop goes terribly wrong.