Failure to Remember
Penny Brummer, a military vet, is accused of murdering her ex-girlfriend's best friend in a jealous rage. However, Penny was so drunk that night she was in a blackout state. Can Chris and Melissa help fill in the gaps of her memory to prove her innocence?