Ranchin' and Cookin'
Ree Drummond tackles a busy morning of ranching and get-ahead cooking. She stocks the freezer with a marvelous Meatball and Polenta Casserole and Hasselback Chicken Cordon Bleu before making Ham and Collard Soup for dinner.