Spring Potluck Faves
Ree Drummond makes spring favorites to share at her church potluck. She starts with get-ahead Glazed Pineapple Ham slices and tosses a Primavera Pasta Salad with Lemon and Parmesan Dressing. She also shares her pantry makeover.