Chapter 7: The Ringing of the Bell
After unexpected darkness tears the gang apart, Wirt takes charge and meets Loma, a young woman forced to do housework by an odious witch with a magic bell. Can Wirt and Greg save Lorna, and themselves, from the wicked witch?