Fresh and Forbidden Fruits
Stephanie Boswell and Ludo Lefebvre send the bakers through a rainbow of farmers market produce to create crepe cakes with fruit. After a lesson in ingredient philosophy from Nina Metayer, the bakers incorporate unusual produce picks into their desserts.