Big Fat Brawl
During a weekend trip to Asheville, all eyes are on Ryan for possible sabotage, but no one is expecting Whitney and Buddy to lash out at each other. Then, when Whitney tests her stamina on a treacherous waterfall hike, will she push herself too hard?